25 juli 2011

I'm a hoochie coohie man

Lyssnar på MIMT musik just nu, försöker lyssna in mig lite inför Bengtsfors bästa garden party den 6:e augusti!
Gå in mimt.se och kolla läget :)
Ska bli så himla kul att få sjunga lite igen men måste passa på rösten nu i två veckor. Har haft världens segaste virusinfektion med hosta i tre veckor nu. Känner mig inte så sjuk annars förutom hostan så jag kollade upp det men det var ingen lunginflammation som tur var. Hostmedicinen börjar dock ta slut men jag får väl snåla.
Längtar i alla fall tills mimt-helgen - kommer nog äga som vanligt! Det bästa är att alla är bjudna! Vi börjar med lite grill och mys, sen smäller det igång med live-musik i en dryg timme och sen blir det efterfest, haha :)
Komsi komsi och ta med picknick-filt, öl och kanske en stol och något att äta så blir det perfa!

Om ca en halvtimme ska jag ta mig till trikken och sen åka till Kristina för att sen ta oss till Gardemoen för att flyga till Selje som ligger ca 10 timmar bort med bilväg på västkusten i Norge, men med flyg tar det ca en timme. Första gången jag åker med reguljärflyg eller vad det heter. Usch, den här lilla miljönissen får lite dåligt samvete så som jag flyger omkring men 10 timmar i buss känns jävligt drygt. Dock kanske vi tar den hem så vi får se naturen, men detta ska i vilket fall somhelst bli väldigt spännande!
Västkusten ska tydligen vara väldigt fint och naturen är typisk norsk med fjordar och fjäll så det blir roligt att få se, stadsmänniska som jag är ;)

Trafiken hart trots allt gått som vanligt trots terrordådet. Tror bara att det var avstängt på fredagen då det hände.  Blir flygbuss och grejer, hej och hå. Nu har jag i alla fall min rullväska. Älskade kattväska: Du får vara med om så mycket du, och jag med. Livet ska levas till fullo! Ut och åk med er, res och se världen, skaffa er erfarenheter och ta chanser! "Fegt hjärta vinner sällan fager dam!"


Ps: kika in här: http://mimt.se/mimt/Valkommen.html

Inga kommentarer: