28 juli 2011

Never for this site

Hah - ni kanske trodde jag var død, men fel!
Sitter på Fredriks data hær ute i Selje och skriver på norskt tangentbord, haha. Æven før mig ser det lite kul ut.

Tænkte mest sæga att vi har det jættebra trots att både jag och Kristina sliter med lite sjukdom, hosta och ont i halsen.
Httills har vi hunnit med en massa kul, har varit och besøkt Sunniva Kloster, varit på tur med bil fram och tillbaka øver massa fjæll och besøkt Honningsvågen, Hoddevik, Selja, Eidsvik mm och sett "minnes-stællet" dær någon Olav kom och kristnade Norge.
Igår var vi i Ålesund hela dagen, i staden och på ett køpcentrum dær jag fick mig ett par byxor eftersom jag typ har ETT par jeans som passar.

Helt fantastisk natur. Måste Sæga att jag ær helt førundrad øver hur stor skillnad det kan vara från øst till væst i ett och samma lilla land. Selje och væstkusten hær ær något av det vackraste jag har sett, helt ærligt. Man kan inte beskriva det med varken ord eller bilder.
Vi får supergod mat varje dag och blir så ompysslade och uppassade så jag vill kanske inte ens hærifrån ;)

Idag ska vi ta en cykeltur och kolla in ett galleri hos en lokal konstnær och sen ska vi nog bara chilla. Det ær "Skodde" hærute, vilket betyder vældigt låga moln eller dimma. Tydligen ett ganska vanligt fenomen så fjællet vi tænkte bestiga får kanske vænta till imorn.

Kan inte sæga annat æn att jag rekomenderar  Norges væstkust till alla som vill førundras av otrolig natur och trevliga hjælpsamma mænniskor. (Och særskilt till dom som gillar slingriga vægar upp och ner før fjæll ^^.)

Nu ska jag gøra mig i ordning før dagen så hørs vi nær vi hørs. Vi har facebook-fri vecka hær, vet inte om dom andra har fuskat men ;)

MIMT 6:e AUGUSTI! Kom till min trædgård!!


Pusseli

Inga kommentarer: