21 aug. 2011

I really do want the world to see me!


PlanerarN^ är i farten! Har precis skrivit listor, fyllt i lite i min resedagbok och renskrivit allt kladd och resekalendern (högst upp till höger).

Har beställt biljett hem till Sverige och skulle beställa resehandduk och spork men den hemsidan vi hade tittat ut var för tillfället inte tillgänglig så man kunde beställa typ, gaah...
Sen har jag börjat rensa ur lådor, mappar, slänga papper och sortera vad jag ska ta med mig hem (typ allt) och vad mycket jag behöver ha kvar i Oslo för 3 veckor. ska fortsätta rensa snart, var bara tvungen att pausa och skriva lite.

På fredag ska jag hem och säga hejdå till Moa som flyttar till Holland och träffa Linda! Det ska bli kul :) Man får verkligen försöka passa på nu innan man åker. Tycker det är viktigt att hinna ha sett och kunnat sagt hejdå till de flesta i verkliga livet och inte bara på Internet typ, även om jag ska försöka uppdatera och allt så mycket som möjligt med foton osv.

Har även kollat upp valutor, mina egna pengar och ska försöka hitta en bra guidebok men tror det är lika bra att försöka hitta det i Åmål på lördag. Tycker det är svårt att fatta hur storleken och förstå mig på innehållet i en bok om jag köper den på Internet.

Det regnar - Så nej. Jag har inte varit ute på hela dagen. Planen var ju att grilla och typ ha picknick idag men icke. Fattar inte hur det kan regna såhär mycket?
Nej, nu ska jag sätta på musik, fortsätta rensa och byta sängkläder! Go sundays!

Inga kommentarer: