8 aug. 2011

I sail on sunny oceans

Sitter och lyssnar på MIMT-låtarna som Micke spelade in i lördags. För första gången i mitt liv tycker jag itne det låter helt förjävligt att höra mig själv sjunga... Kanske börjar vänja mig ;)

Måndag:
Började med att jag inte kunde sova TROTS att jag la mig kl 12... Låg vaken till 2 typ, var sjukt tät i näsan så jag vaknade av att jag inte kunde andas hela tiden så jag la mig i vår lilla soffa och somnade efter ett tag..
Gick upp runt halv sju (sovmorgon!) och åkte sen till Nydalen där jag såklart gick vilse. Men hittade fram till slut och jobbade med en jättehärlig tjej som hette Monica. Ni vet när det första man möts av är världens största leende och man bara pratar på som om man känt varandra sen innan. Sånt gillar jag, öppna positiva människor!
Fick pyssla lite på torget, fylla på allt som behövdes, laga smörgåsar, skära frukt och sen ställa mig i disken, märks att man är vikarie med andra ord.. :P
Imorn börjar jag dock kl 7 och jag klagar inte, är ganska pengakåt för tillfället...

Ska bara vila hela dagen, eller ja. Ska vila efter jobbet hela veckan, försöka sova och dricka massa vatten. Hostar fortfarande väldigt mycket trots 4:e dagen med penicillin... Riktig såndär vidrig rosselhosta med massa slem... Blääääähhh. Trodde ju jag skulle känna mig frisk efter typ 2-3 dagar, men icke.
Är väldigt trött för tillfället.

Ska nog lägga mig och vila, sova är nog för mycket att hoppas på, min kropp fattar ju inte att den måste ha sömn så då får den väl överleva utan det då. Sov-tips tas tacksamt emot. eller om någon ville köpa en sudoku-tidning till mig kanske, det hade jag blivit väldigt glad för :) Tack på förhand!

Pyss <3




Känns helt sjukt att den här bilden är tagen 18 april. Och nu är typ sommaren slut..? 

Inga kommentarer: