7 aug. 2011

You want me to sing

Har precis kommit hem till Oslo igen! Har släpat med mig min dator hit igen trots att Ebbas är fräsch så har jag ju dock inga bilder och så på den så jag tog med den också :)

Det gick trots allt bra att sjunga på MIMT igår, trots hals och hosta - Glad! Hade en jättehärlig kväll och det kändes fantastiskt att träffa familj och vänner igen efter 3 veckor borta <3 Har lite separationsångest just nu men det ska bli kul att åka på jobb imorn också. Börjar inte förrän kl. 8 så det känns bra :) I alla fall nu när jag är sjuk.
Går på penicillin nu, var ju på Balderkliniken i Åmål på fredagskvällen och där upptäckte dem att jag hade en "microplasma-bakterie" som var förstadiet till lunginflammation. Igen. En annan gång hade jag ju struprörskatarr som också kan bli lunginflammation och BÅDA gångerna har jag gått till Bengtsfors utan att dom upptäckt det.. Herregud. Detta var sista gången jag gör misstaget och går till Nygårs. Usch vad irriterande!
Tydligen så är det en svår bakterie att bli av med så kanske förblir hostande i 5 veckor till men nu har jag i alla fall penicillin för nästan 3 (!!!!!) veckor, två hostmediciner, c-vitaminer, c-vitaminbrus, Zyx, ingefära och citron så nu jävlar i mig ska jag bli frisk snart!

Har känt mig så matt så himla länge så usch vad jag är trött på detta, men nu ska det nog gå bättre med alla piller och häxblandningar...

Ska till Nydalen imorn och nu ska jag packa upp :) Hörs imorn!

Puss och godnatt <3

Inga kommentarer: