8 aug. 2011

I try to catch the picture

Whiho, har precis avslutat ett skype-samtal med min fina Ann! Lycka till vännen!
Fick improvisera lite eftersom jag sitter på min dator utan varken webcam eller fungerande ljud så jag fick ha headset (hallåiluren) och ha Ebbas gamla webcam i en blomkruka för att få den i rätt höjd (den har inget man kan fästa den på datorn i... Men nu känns dagen helt plötsligt inte så menlös längre tack vare att jag fick prata lite om livet med Ann :)

Har dessutom powernapat i typ 20 oroliga minuter. Vaknade upp och såg att det var strålande sol ute och tänker "SHIT JAG HAR FÖRSOVIT MIG VAD ÄR KLOCKAN??!" Och tror att jag ser fel när den är 17:20 typ... Godmorgon Jåssä...
Sen tvingade jag iväg Ebba på träning, min motion var att följa henne låååångsamt till gymmet och sen gå och handla lite innan jag lagade mat! Haulomiost (stava?), linser och broccoli och massa vitlöksdressing. För vitlök hjälper väl när man är sjuk?

Nu ska jag diska och sen kolla igenom H&M's nya katalog. Jag ska inte köpa någonting, ska bara drömma mig bort om HUR Snygg jag HADE kunnat varit på Paris gator en blåsig höstdag....

Mat :) Lätt å gött skare va... 

ANN! Och min fina webcam-konstruktion. Känner mig sjukt kreativ. 

Inga kommentarer: