5 aug. 2011

Some people

Jesus vilken natt. Låg vaken hela natten, hostade, grinade, pratade... Usch. Det brände i bröstet vid varje andetag och jag hostade så jag höll på att spy. Började gråta får att jag tyckte så synd om mig själv och när jag får svårt att andas känns det precis som om jag ska få en ångestattack och då skrämmer jag upp mig själv och börjar grina ännu mer. Herregud. hur ska jag någonsin kunna klara mig själv?

Sjukskrev mig från jobbet, kände mig inte alls bra och somnade ju inte förrän halv sex i morse.... Har sovit några timmar nu i alla fall men huvudvärken och illamåendet är helt obeskrivligt, känns som om jag ska svimma. Ska bli gott att få komma ut och få lite luft snart. Det är så varmt här inne...

Tack Ebba för att du tar hand om mig - I love you!



Inga kommentarer: