5 sep. 2011

What is it dawg?

Oh så himla menlös dag jag har haft! Har inte gjort något vettigt på hela dagen för jag fastnade framför FACEBOOK! :'( Usch vad dålig jag är. Ska ut och gå en minipromenad sen så jag känner mig lite bättre.
Men jag blev helt inne i planeringen av mitt och andras liv.
Folk frågar om Oslo-råd, jag ger. Jag och Andrée diskuterar Barcelona, jag kollar läget, läser bloggar.
Jag och Lina sitter och funderar ut planer om London, herregud! :D JAG ÄLSKAR MITT LIV!

Det här är jag verkligen värd! Jag är värd att känna mig frisk, någorlunda rik och bra, yej!
Det enda som känns jobbigt är att min mami ringde och sa att hon saknade mig, usch, nu saknar jag henne jättejättejättemycket! Det är faktiskt jobbigt att ha världens underbaraste föräldrar när man inte "kan" träffa dem. Visst, jag har ju ett val men åh, vill verkligen ut och se världen, världen äger!
NU är planen, tågluff, London, Barca. Och så vill jag köpa en liten hund i Barca och bli bartender där. Hahah. Jobba som typ servitris i london och jobba svinmycket och kunna tjäna lite pengar ändå, bo i värsta partylyan med Lina, Johanna och Victor, åh ge mig...
Ha en stammiskrog på hörnet och dricka fancy-drinkar....

Jaa Josefine. Tänk om du kunde bestämma dig någon gång. Och tänk om du dessutom kunde göra något nyttigt istället för att sitta här och äta upp ett helt jävla knäckebröd paket och lyssna på motherlover på repeat, herregud...

Tycker dock min kretivitet i paint är beundransvärd dagar som dessa....

Inga kommentarer: