6 sep. 2011

I'm a soul man

God kväll mina kära. 
Har haft en lång dag idag men den har varit så kul :) Jobbade nere på Aker Brygge idag och det så mysigt att se alla igen och höra att dom saknat mig och var glada att se mig ^^ Kändes så mycket bättre att få komma ner dit nu när man faktiskt fått lite omväxling också, behöver nog det i såna här jobb. I alla fall jag.
Idag har jag lagt upp ägg, makrill, sill, sallad och ännu mer ägg. Sprätte makrill i tomatsås över hela min mage förut, jättemysigt. För första gången är jag tacksam att jag är tät i näsan.
Stressade lite på morgonen men det gick bra ändå, jag var glad för att jag slapp laga smoothies, haha :)
Stod i oppvasken med Elsa och Trang sen, gick hur bra som helst, flinke jenter!
Skrattade och kände mig så glad hela dagen :)

Efter jobbet gick jag och fikade en stund med Johan innan jag köpte födelsedagspresent till mami, åh vad nöjd jag blev med det jag hittade, hoppas hon blir glad nu! :D :D :D Ska bli så roligt att ge paket, haha.

Nu sitter jag på skype och multitaskar Linet på Fb, ska packa lite sen och lägga över alla bilder på den externa hårddisken och diska, blir en lugn kväll med andra ord. Går nog inte att göra så mycket annat då det är ännu en kväll med ösregn... Jo just det, duscha ska jag ju göra också. Får dra mig så det blir gjort någon gång och så att håret hinner torka, tar ju alltid tusen år på sig.

Förresten! När jag gäspade förut så krasade det till i mitt öra och nu gör det jätteont i örat och jag har fått lock, what happend?! What to do?! Help!



Inga kommentarer: