1 okt. 2011

I'm the king and she's my queen!

Nu sitter jag har i Nice och ska precis ner pa stranden, later kanske lite skytigt men ibland ar det gott att leva. inatt ska vi aka i 18 timmar till Barcelona, sa glamorost ar det andra ganger ;)
Tror jag och Linet har kommit fram till att vi har den perfekta mixen av sletne backpackers och snygga brudar pa resturang ca varannan dag, haha.


Men resan hit ifran Milano var ju trevlig i alla fall, tog bara 5 timmar ca. 
Milano var inte sa jakla kul, ganska dott zn torsdag och vi hittade inget  coolt stalle sa vi hangde pa nagon bar dar dom inte kunde gora varken margarithas eller mojitos och en ungersk tjej stotte pa mig tror jag..
Det var typ jqg och lina dar och 3 till som var ifran slaviska lander och ingen av dom kunde typ engelska sa vi satrt dar och forsokte prata tills vi trottnade och kom till en annan bar dar en 32- arig asful man forsokte stota pa mig, JAG DOG SA ACKLIGT! Till slut gick han hem i alla fall och tva andra grabbs skulle visa oss nagon katedral men vi bara gick runt och harjade i staden i 1000 ar tills vi trottnade och sa att vi skulle till vart tag. Sov en timme pa tagstationen innan vi hoppade av pa nagot litet kuststalle i Frankrike och bara lag och solade hela dagen; sletne och goe.


Igar nar vi kom fram till Nice hittade vi ett hostel och sen duschade vi och gick pa resturang och gick runt i ga,la stan. Nice ar sa himla fint! vill verkligen hit nagon mer gang och stanna langre :)
Nu blir det stranden, Au revoir <3

Inga kommentarer: