2 okt. 2011

Viva la vida de la fiesta!

Hola, como estás? Estoy en Barcelona! Hace 25 "grados" och vi ska snart checka in på rummet.
Har precis haft lite data-time och föra-över-pengar-time och jag har även målat mina naglar.
Som sagt, strålande sol efter en 18 timmars lång resa från Nice och hit. Det glamorösa back-packer livet som innebär att sova på perronger och i tåg och betala 18 jävla euro för en vidrig tågbiljett.
Det är något som verkligen irriterar mig.
Här har man köpt en Interrail-biljett för 3600 kronor, men hela tiden vill alla jävla tågbolag att man sska reservera säten?! Det skiter väl jag i, bara jag kommer med på tåget? Känns så himla onödigt med platsreservation när alla tågen ändå är halvfulla.. Grr!
Blir ju säkert ett par tusen kronor extra och det kan man väl lika gärna betala direkt då?
Sjukt idiotiskt och irriterande!

Tur att det är sol här i alla fall, vi ska fräscha till oss lite och sen typ gå på sightseeing eller bara slänga oss i havet, så gott!
Well welll, upp och bädda!
Un beso <3

Inga kommentarer: