25 nov. 2011

And now he's gone

Godkväll alla.
Idag har jag jobbat, det händer ju inte alltför ofta om man inte räknar med igår då. Då jag också jobbade.
På Walkers of St James och det är faktiskt helt otroligt mysigt och jag är SUPERNÖJD med mitt jobb, wiie! :)
Har ju som sagt bara gått 2 dagar så ska väl inte ta ut något i förskott men ah, det känns bra i alla fall. Mina kollegor är verkligen så himla härliga grabbar och chefen är läskig men han är nog snäll innerst inne ;)
Får mest servera mat, lära mig kassan och alla dessa jobbiga viner, servera öl, snacks, prata med kunder och plocka disk, haha.
Låter kanske inte så svårt men ibland snurrar det till sig i hjärnan och man blir helt.. Ah, bara tom i huvudet. Särskilt när man inte hör vad dessa engelsmän säger :P
Men ah, jag kommer nog in i det snart! Go Joe. (Det är mitt nya smeknamn, haha.)

Nej, asså nu slockar lilla jag. Måste upp tidigt och duscha imorn också innan jag ska jobba från 11 till stängning. AFD (=All fucking day). Ser fram emot det :)

Puss på er <3
Hörs till helgen för imorn blire nog lite stressigt, wich me luck!

Inga kommentarer: