22 nov. 2011

What it's like when your heart breaks.

Eftermiddag och början på denna tisdagskväll har tillbringats i hemmet.
Var ute på min powerwalk och gick i 30 minuter, sprang i 20 och gick i 30 till. Det var inte alls meningen att jag skulle vara ute så länge men den här lilla damen gick ju vilse i Clapham... Kände mig superbra efter min lilla  joggingrunda men sen råkade jag springa fel och kom långt ut från området vi bor... Till slut fick jag lite panikkänslor för jag var verkligen helt lost så då fick jag ringa Linet som guidade mig via googlemaps, haha, så till slut kom jag hem, varm och go.

Lina och Victor hade lagat middag också, LYX! Färska grönsaker, wokade och blandat i kokosmjölk och lite chili och kryddmixer och till detta åt vi nudlar, omnomnom! Vi är sjukt duktiga på att laga mat asså. Vi har dessutom kommit på att vi ska ha en matdag var så slipper vi masa med pengar fram och tillbaka och vad vi ska laga utan en lagar - alla äter. That's the new rule ;)
Hoppas bara att det kommer lösa sig när jag börjar jobba eftersom det sena skiftet slutar kl 11-12 på natten men jag får väl laga matlådor till de små barnen i så fall.

Organic food from PLANET ORGANIC

Sen har jag styrketränat, duschat och skypat med Moa och ska snart plugga lite basic drinkar och hoppas att lite fastnar till imorn. Nu myser jag och Lina med varsin blogg och kopp med glögg medan Victor är hos Deji.
Har ju köpt en ny väckarklocka också som Lina har fixat batteri till (med RÄTT storlek) som jag ska försöka förstå mig på, jag som är så himla teknisk. Lina får nog hjälpa mig med det också, ah, kan inte leva utan henne.

Puss på er <3

Inga kommentarer: