4 nov. 2011

Come on now darling,

Haha, ja. NU ska jag ta tag i mitt liv. Eller ja, den här dagen i alla fall.
Ska gå till Andrews jobb och dricka kaffe efter att jag diskat och klätt på mig... Sen ska jag åka tillbaka till Oslo och förhoppningsvis träffa Amanda och inhandla ett par supersnygga vinterskor från dinsko och ett nytt rött läppstift ifrån Bodyshop.
Ikväll blir det party, vet dock inte var/hur/när eller med vilka, men sånt löser sig ju alltid ;)

På lördag åker jag hem tidigt, bussen går 08:50 så det är bara att gå upp vid åtta och sätta sig på trikken dirr och sedan swebussas hem till lilla Bengtsfors igen!
Blev en kort tur hit men det känns ändå lagom, har andra planer i helgen :)
Kom ju som sagt hit i tisdags kväll och sov hos Ebba, på onsdagen träffade jag Kristina efter att ha vandrat upp och ner på Bogstadveien. Kunde inte hålla shoppingnerverna i styr heller utan kom hem med en kjol för 62 kr (75% rea på Monki) och en ny ring ifrån BikBok eftersom jag tappade bort min som jag köpte innan jag åkte utomlands så den här är exakt likadan för jag är kär i den. Sov hos Kristina på onsdag kväll efter att ha haft tacokväll med henne och Camilla, massa mys!
Torsdagen gick vi på sko-jakt men köpte inget. Bara tittade och hittade för jag har ju som vanligt världens största beslutsångest PLUS att jag blivit väldigt snål när det gäller kläder. (Har nog hamnat i secondhand-träsket, och det är ju faktiskt tur!)

Inatt har jag som sagt sovit i kollektivet ute i Bärum. Igår hade killarna "städkväll". Detta innebar att
- Ställa upp lådor från golvet till hyllor i en garderob vars yta är på 1x2 meter.
- Diska och röja upp i köket.
- Dammsuga.

Och sen undrar de varför kvinnor hatar män....

 ;) Men det var en helt klart trevlig kväll. Måste dock ge extra cred till mig och Emanuel som faktiskt gjorde köket väldigt fint. Annars tog vi det väldigt lugnt ikväll. Lagade mat och ja... chillade.
Jag är konstant trött nuförtiden också pga av höst och icke-existerande sol. Jävla skit. Känns som om jag kan sova hela tiden... Inget som egentligen hindrar mig heller men det finns ju faktiskt andra saker att göra här i livet.
Som att lyssna på Svenska Björnstammen och tugga tuggummi.
"Jag är väl sansad nu när vi beter oss som djur?" GULD - Den Sv. Björnstammen <3

Puss <3

Inga kommentarer: