5 nov. 2011

Sweden calling

Hemma igen!

Var ute igår med brudarna efter kaffepauser och kramper i magen av vidriga norska äpplen.
Kom tillbaka till Oslo runt 6-7 tiden, köpte vinterskor och sen hem till Ebba och mysa med chips, mat och vin (i precis den ordningen).
Runt 9 drog vi till Kristina och dansade, sjöng och drack öl ett par timmar innan vi drog till Andy's där en 50-årig kvinna börjar flirta med Ebba och hennes 60-åriga, vithåriga, manliga vän flirtar med mig.... Tur man kan ha liksom. Men vi hade bra trevligt ändå där runt pianot vi tjejer :)
Där stod vi och drack öl och tjötade till klockan 2 på natten innan jag och Ebba går till Friday's för att hälsa på Johan och står där och pratar någon timme innan vi börjar vandra hemåt igen.

Somnade väl runt halv 5 igår och sen ringde mitt första alarm på mobilen halv 8, yes. Kände mig SÅ fräsch men det var bara att knalla till bussen där man i alla fall kunde få någon timmes sömn på vägen hem till Årjäng där brorsan hämtade mig så nu är jag i Bengtsfors igen och har typ bara sovit och ätit massa godis.

Ska även till Åmål ikväll... Hade inte alls lust med det med AH JÄKLA GRUPPTRYCK!!!!!! ALLA som jag vill träffa är ju där så jag får väl pallra mig dit då.... Ska åka buss runt 8 med Linet och Olof och nu är jag superklar med min "kostym" också, ser verkligen inte klok ut, haha, men det får duga. Det är ju bara HC...
Ska i alla fall bli kul att dra till Kim och preparta och träffa Evs också som festar i lägenheten över, så himla praktiskt! :)

Nej. Nu ska jag borsta mina tänder innan jag tvingar någon att köra ner mig till bussen,
pussss <3

Inga kommentarer: