11 nov. 2011

Have a good day!

Jag tar tillbaka allt jag sagt om att jag är en morgonmänniska. I alla fall idag.
Klockan ringde halv 8 och jag är DÖD. Huvudvärk, ont i halsen och sur. Men ja. Sitter och häller i mig kaffe och ska sätta på bra musik sen så piggnar jag nog till :)

Bussen mot Götet går om timme och jag ser verkligen fram emot min sista helg i Sverige! Både för att jag längtar härifrån och för att den här helgen kommer bli så himla bra! Har så mycket kul och mys inplanerat, släktkalas också till råga på allt och då får jag träffa dem också :) Wiie.

Det ska faktiskt bli jättekul att komma till Göteborg idag, bara strosa runt bland människor, ta en titt i affärer, äta mat och känna lite storstadspuls igen. Jag säger inte att det inte har varit gött att vara i Bengtsfors för det har det verkligen. Blir verkligen lugn här men några veckor räcker, blir för stressad av stillheten annars och jag vill inte komma in FÖR mycket i arbetslösheten för man blir så himla seg! Man orkar ju ingenting och ALLT känns ju jobbigt? Och jag äter alldeles för mycket mat för det är typ det enda roliga jag har om dagarna, haha. Laga och äta :P Omnomonoooom.

Ska kolla Fb en snabbis sen ska jag upp och göra mig vacker.
Puss på er <3

Inga kommentarer: