7 nov. 2011

I'm about to steal your moment

Hej hej hallå.

Har precis varit ute och gått och ska snart göra lite styrketräning innan jag går in i duschen. Idag ska jag till Åmål senare och lämna in mina kläder på Kupan (de som jag rensat ur garderoben dvs) och eventuellt klacka om mina madicken-kängor som jag inte använt på flera år för att klackarna är sönder och jag aldrig orkar masa med sådant. Förrän idag.

Sitter även och kikar på flygbiljetter till USA... Satan vad dyra dom var... Jag som har tänkt att åka och hälsa på Ebba när hon är Au Pair i Florida till sommaren.. Jaja, får väl börja spara så fort som möjligt eller kanske vinna på lotto. Hade ju föredragit det senare. Den billigaste biljetten i juli ligger runt 8000 tur och retur. Jeeesuuuus.
Nej nu ska jag sluta oroa mig över pengar och göra situps.
V hörs sen :)

Puss <3

Inga kommentarer: