6 nov. 2011

You look for the light in me

http://www.tv4play.se/noje/sa_mycket_battre?title=sa_mycket_battre_del_2&videoid=2092198
Söndagsunderhållning, Så mycket bättre! Älskar det programmet. Ligger här och myser framför det på datorn med kaffe i hand och en liten chokladruta. Laleh är ju såklart favoriten då hon verkligen har sin egen stil vilket gör det ganska "lätt" för henne att anpassa låtarna och göra om dem till sina egna, melike!

Har varit ute och gått i kylan med Lina och ätit lunch på Kickis, det var någon jäkla rookie där idag som tog tusen år på sig att göra i ordning två baguetter... Hade nästan lite lust att hoppa bakom disken och hjälpa honom lite ju, stackarn.
Sen gick vi hemåt och nu ligger jag och degar. Kvällen kommer nog gå ut på att prata i telefon, baka och spela gitarr tror jag :) Helt OK.

Nej, nu ska jag fortsätta kika, Lena Ph is up! "Jaaag klär, jag klär av mig naaaken!"

pusshaaj <3

Inga kommentarer: