6 nov. 2011

Sometimes I get a feeling

Söndag, vad att göra en dag som idag?
Icke det minsta bakfull heller, gött. Jag drack ju heller inte så mycket, ibland är det tydligen bra att systemet stänger kl 13 och att man sover bort hela förmiddagen.
Igår åkte vi ju som sagt till HC och som vanligt är alltid förfesten det bästa. Igår var vi hos Kim och härjade, jag hade 80-talsoutfit och Kim med trots att vi inte planerat något haha!
Hade väldigt trevligt men jag och Linet åkte hem runt halv ett med brorsan för då började vi tröttna så vi var hemma runt ett inatt, Jonatan var dock inte hemma förrän runt fyra för han fick ju köra fram och tillbaka till Åmål :P Tur att han är snäll min lille bror.

Tog lite bilder och filmade lite igår, haha. Linet var seriöst sötast på hela HC då hon var spöke i ett blommigt lakan, puss på henne.
Det var meningen att hon skulle ringa och väcka mig för kickis-frukost idag men icke. Hon försov sig nog och tur är väl det för då kunde jag göra scones till frukost som jag har cravat efter huuur länge somhelst! Omnomnom.

Idag ska jag nog bara skrota runt som man gör på söndagar, baka lite och dricka massa kaffe. Eventuellt ta en promenad eller två :) Och fika med min groda om jag får tag i honom, fast då måste jag fräscha till mig först. Tror jag ska köra med mitt åttiotalskrus och spretlugg i håret även idag, känner mig så snygg i det.

puss <3

Inga kommentarer: