28 nov. 2011

We will rise up from the dead

Idag är jag trött... Och köket är fullt av aussies men jag ska nog bara snabbt smita upp på badrummet och sen stänga in mig på rummet och fixa i ordning mig inför jobbet. Osociala mig.
Är lite hängig idag, känns som om jag håller på att bli sjuk. Har ont i halsen och mår illa men det brukar bli bättre framåt dagen. Illamåendetn kan dock bero på för starkt kaffe... Kanske måste vara lite snällare mot magen där.

Började dagen med en halvtimmes promenad men det var inte så himla rofyllt på Clapham Road, bara massa brötiga bilar och folk som ska till jobbet. Ska ta en ny väg imorn och på så vis utforska området lite! Ska snart dra iväg till jobbet inne i stan, kul! Vet dock inte hur länge jag jobbar men det brukar ju vara lite så och så med det, ibland slutar jag tidigare än sagt, ibland senare.

Jag och Lina hade typ boxningsmatch i sömnen också, vi sover ju i samma i säng i vårt lilla rum och inatt vaknade jag flera gånger av att hon slog till/bort mig eller knuffade och sparkade på mig, haha. Hoppas jag gav igen lite i min sömn också för det enda jag KAN komma ihåg är att varje gång hon slog till mig la mig läääängst ut på kanten för att inte störa henne, men det dög tydligen inte..

Nej nu ska jag upp och göra mig klar för jobbet, ska försöka slänga upp lite bilder från igår ikväll om jag inte är för trött!
Puss på er, hoppa ni får en fin måndag <3

Inga kommentarer: