29 nov. 2011

Working in a winter wonderland!

Hello mina kära små vänner.
Kom hem från jobbet för 2 timmar sen där vi har julpyntat hela dagen! Så himla myyys! Det blev så himla fint med massa glitterjirlanger, julkulor, julbelysningar överallt.. Min chef är ju galnaste juldekoratören i alla fall, hittar på nya idéer hela tiden. Till sist som kronan på verket lindade han ljuskronorna i glittriga girlanger i rött och vitt, haha. Han kunde visst inte få nog den mannen ;) Han satte även Nick på uppdraget att få upp ännu mer ljusslingor, ska bli spännande att se på onsdag!
Onsdag ja, för imorn är fröken ledig. Då blir det skor på Primark (billigaste skiten jag kan hitta) och imorn ska jag fixa med bilderna, i promise. Har i princip bara ätit och degat framför datorn sen jag kom hem...

Ska krypa ner i sängen nu för jag fryser som bare den! Nu börjar det faktiskt bli kallt i London också, usch.
Har i alla fall haft en toppendag på jobbet, lugnt och mysigt och trevliga kunder! :))
Så himla skönt att längta efter att få gå till sitt jobb och trivas så himla bra med grabbarna där, kan typ inte fatta vilken tur jag haft!

Nee, nu får jag nog ta och lägga mig, blev inte så mycket sömn inatt som sagt eftersom Lina nödvändigtvis skulle ligga och sparka mig... Tydligen hade hon haft lite ångest över att ett flygplan skulle krascha in i huset, hon kanske ville väcka och varna mig? ;)

Nu tar vi kvällen, puss på er alla sötnosar <3


Let it snow, let it snow, let it snow...

Inga kommentarer: