10 nov. 2011

We'll all be friends!

Sitter fortfarande och läser på om hundar och hundar i städer blandat med Lite Huckleberry Finn, haha.
Lånade ju en roman på biblioteket för jag hade tänkt att jag skulle läsa lite böcker igen men hittade inga bra romaner. Eller orkade inte leta rättare sagt.

Ska snart upp och städa rummet. Har ätit lite lunch för att fördriva tiden och tagit alldeles för många digestivekex... Min stora last i livet? Får bli att gå ut och gå en runda sen, dom är ju trots allt inte så himla kalorievänliga dom där kexen... Inte för jag är träningsnarkoman men för att jag faktiskt gått upp vikt och kanske inte kan sitta och möla i mig hur mycket somhelst när jag inte rör på mig någonting förutom mina och Linets nattliga promenader och en halvtimme på crosstrainern då och då :P

Imorn ska jag till Göteborg i alla fall, det blir kul! Ska se om jag kan sneaka brorsans skolkort så åker jag lite billigare. Ska gå runt och fönstershoppa och träffa Lisa som jag inte sett på år och dar, det blir kul! <3 Och Göteborg är ju en trevlig stad, blåsigt och blött dock så drömmen om att bo där har jag släppt, vill hellre ännu mer söderut i Sverige när jag ska plugga osv tror jag.
Är förresten väldigt sugen på att plugga fotografi. Vet dock inte riktigt hur det går till när man söker men det ger sig väl. Har fått tips om att jag borde gå till en studievägledare och be dem hjälpa mig så kanske ska göra det till våren (om jag är hemma). Dom som har fler tips och idéer kan ju höra av sig :)

Nej nu ska jag städa på mitt rum innan jag går ut en sväng och får lite luft.
Puss på er små barn <3


Jag och mina fina tjejer, Amanda, Lisa och jag <3

Inga kommentarer: