11 dec. 2011

Sunday bloody hangover.


Ny låt! Diggar den som bare!
Har inte gillat Rebecca & Fiona förr men den här mixen har verkligen fastnat. (Undra varför?)

Idag har jag inte mått något vidare.. Inget vidare alls. Har haft bakfylla a la suicide mode hangover men nu börjar det bli bättre. Huvudvärken är där men jag vill inte dricka kaffe när min mage är så himla känslig, tror dock att det skulle bli lite bättre med lite koffein i kroppen men...

Kvällen igår var i alla fall sjukt rolig! Eller ja, hela lördagen var verkligen så himla mysig. När jag kom till jobbet så hann vi knappt börja med öppningsrutinerna förrän Mat (the boss) kommer till baren med kaffe till oss allihop och MASSA kakor från ett närliggande café. Så där satt vi och myste :))
Sen hade jag och George massa konstiga konversationer så jag inte kunde stå upprätt för jag skrattade så mycket, alltså, den mannen... :P

Efter jobbet gick vi som sagt på resturang men inte den som vi hade tänkt oss. The Falcon visade sig mer vara pub än resturang och ljudnivån ar helt sjukt hög så vi drog till annat ställe som hette Gourmet Burger Kitchen där de serverade alla möjliga slags hamburgare. Själv åt jag en veggie med friterad getost, aubergine och sallad, omnomnom!
Sen gick vi till Sainsbury's för att mota bort den otroliga matkoman med lite choklad och Tia Maria (kaffelikör).
Runt 10-snåret begav vi oss till Deji (Dedji?), en av Victors kompisar som bor nära Oldstreet station, drack och såg på konstiga TV-program innan vi gick till en karaoke-bar där det var helt smockat med folk! Men vi hade skitkul, sjöng med och fick gratisdrinkar innan vi skulle gå till en annan bar.
Dock hann vi inte så långt innan det hände massa konstiga saker, paket med två ben, luciatåg, glitter, bus bland bilar och massa annat innan D och V drog iväg och jag och Linet sprang runt glada i hågen och letade efter vår buss, som vi till slut hittade. Med en spyende stackars sate i sätet bak oss...

Trots kanonkväll igår har jag ju som sagt inte mått toppen idag, men har i alla fall diskat, städat toan och vårt rum, tvättat och handlat... Seg dag dock, men söndagar får vara det :)
Imorn ska jag iväg till jobbet, börjar 11.30. Gissar att jag får jobba afds (all fucking day) tills Nick är tillbaka från sin minisemester. Hoppas dock på en lugn dag imorn så vi hinner städa men vågar inte säga för mycket, då jinxar jag mig bara.

Nu ska vi se på film och mysa hoppas jag! 3:e adventsmys med kex och törre grönsaker, vardagslyxen flödar!
Puss <3

1 kommentar:

. sa...

Men låten är ju gammal juuu...... ;)