5 dec. 2011

I will fly...

Sitter här och spanar lite på julklappar, hittar ju massor av saker som jag tänka mig att skicka hem till la familia i snöiga Sverige! :)
Får lite mer julstämning när jag sitter och kikar runt på julklappar men julpyntet får fortfarande vänta eftersom vi inte riktigt vet hur vi kommer att bo över jul, antingen stannar vi här eller så drar vi iväg någon annanstans. Får se hur det känns när ena roomiesen flyttar ut..

Nej, nu har jag städat köket och ska bara göra mig i ordning för dagens utflykt till Notting Hill eller kanske Covent Garden, vill gå runt i små plottriga butiker och se vad man kan hitta för kul, mer inspiration!

Puss på er <3


En sån här kan ju till exempel jag tänka mig i julklapp...

1 kommentar:

Rebecca sa...

Sv: Men taaack! :)
Jag tycker egentligen inte alls om julbelysningen på Oxford St, den är samma år efter år så nu är jag trött på den.

Åh, då var du ju nästan hemma hos mig. När man går längs Portobello Rd så kan man ibland skymta ett vääääldigt högt hus, där bor jag. På artonde våningen. Hör av dig nästa gång du är i närheten :)