5 dec. 2011

We can build a snowman!

God morgon!
Orkade verkligen inte blogga igår, hade världens segaste dag (vilket jag också ville) och var så trött att jag i princip inte orkade någonting. Känner mig mycket piggare idag dock :)

I lördags så kom Victors mamma på kvällen ungefär när jag kom hem så sen satte vi oss allihop i köket och åt kladdkaka som Linet och Vicke hade lagat, mums! Så vi satt väl uppe till halv två typ och tjötade.
Söndag morgon vaknde vi runt 11 (känner verkligen att jag vänt lite på dygnet) och gjorde oss i ordning för att åka till Bricklane Market som skulle vara någon typ av loppmarknad där de även säljer 2:nd hand kläder, men icke. Vi tog oss till Liverpool Street och frågade efter vägen och trodde till slut vi hade hittat marknaden i regnet men då höll de på att packa ihop. Vi kollade runt lite i alla fall och kunde konstatera att det INTE var några prylar överhuvudtaget och inga 2:nd hand kläder så långt ögat nådde.
Vi hade kommit till något mer outlet-aktigt med massa kläder av samma sort från typ Primark och New Look men alla märkeslapparna var borta? Så vi fattade inte riktigt poängen.
Vi tog oss i alla fall en promenad där innan vi åkte till Oxford Circus och Mayfair och kollade runt lite innan vi åkte hem runt 5.
Jag och Lina gick och köpte ost och lök och gjorde bakpotatis i micron med broccoli, massa smör och salt och ost och lök, omnomnom. Det var i alla fall ätbart ;)

På kvällen degade vi bara och åt alldeles för mycket godis... Oh my. Men, nya tag idag typ.
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, jag är ledig idag och börjar jobba imorn kl 11.30 så det känns skönt med en ihophängande "helg". Jag funderar på att dra till Notting Hill och ströva runt lite för solen skiner idag och det är kul att komma bort lite grann. Har ju dessutom fyllt på Oystercardet med en vecka så det känns som om man vill utnyttja det också...
Jaja, senare bekymmer.
Har ju bara ätit frukost och kollat på julkalendern hittills så har ju tid på mig ^^ Kanske ska unna mig en till kaffekopp till och med.

Inga kommentarer: