2 dec. 2011

I'm a professional...

God morgon!
Ingen promenad för mig idag, var så himla trött efter gårdagens jobb som bestod av att servera ett sällskap på 120 pers PLUS vanliga kunder konstant mellan 5 och 23... Var inte hemma från jobbet förrän halv 1 inatt, åt lite och somnade ganska snabbt efter det. Gick upp för en timme sen och duschade och har ätit frukost och tjötat med grannarna hela morgonen. De flyttar tydligen nästa vecka, men vi får väl se på det...  Haha.
Vi ska också börja kolla efter något annat. Känns ju som om man kan få något bättre än detta när vi ändå betalar 180 pund i veckan tillsammans...

Börjar jobba om en timme och jobbar all fucking day idag och imorn. Känns fortfarande så himla overkligt att jag har ett jobb?! Känns bara som om det är praktik som på Roxys och sen är jag ledig hela helgen och kan bara dumma mig, men icke. Här ska det skötas en bar - på riktigt.
Måste banka in detta i mitt huvud så jag inte glömmer bort det tror jag...

Gotta go!
Puss <3

Inga kommentarer: