1 dec. 2011

The christmas of the thievs!



Good mornin' to you!

1:a december idag, wiie! Jul, jul strålande jul. Idag ska vi börja med julsånger på jobbet - äntligen! Juldekorationerna är uppe och julsångerna strömmar snart ur högtalarna. Lite dåligt med julstämningen här i lyan dock men när det är så himla litet blir det mest plottrigt känns det som...
Vi har i alla fall 2 ljusstakar (vinflaskor med ljus i) och en julduk och rött glitter i från mami! <3
Har alla andra börjat julpynta eller när gör man det egentligen?
Hade jag haft min egen lägenhet hade det nog varit klart för länge sen just nu, haha.

Bjuder dock inte på någon julsång utan ett klipp ifrån "Singing in the rain" som är så himla härligt!
Just nu sitter jag och ät er standardfrukosten bestående av kaffe och soyayoghurt med flingor och banan medan jag försöker vänta på att den svenska julkalendern ska buffra igång på Svtplay men jag vet inte om det funkar utomlands... JO! Nu ni! Nu ska här kollas julkalender! :D

Puss på er! <3

Inga kommentarer: