11 jan. 2012

Come on skinny love...


Musiktorkan har börjat botas! Bl.a. med Bon Iver och Oceanize.
Just nu sitter jag, mätt i magen efter svampstuvningen, och diskuterar vegetarism och miljö med Hanna. Försöker konvertera så många som möjligt till veggies, går ju till och med bra! Tänker fortsätta tjata på alla om hur korkat det är att äta de enomra mängder kött och djurprodukter som vi gör. Och bojkotta McDonalds, Burger King osv osv. Folk fattar inte vilka olika naturresurser som går åt till detta. Gör matsäck för i helvete.

Nej. Nu ska jag inte bli arg och inte döma människor, jag ber er bara att tänka efter lite innan ni bara sätter i er massa mat ni inte vet var den kommer ifrån.

*******

Ojoj, fick nyss ett samtal från en lägenhet! Omg! Studioflat i Shoreditch som Lina och Victor ska kolla på imorn, wiihoo! Jag ska jobba från 11.30 så jag kan inte komma med men jag litar på mina kära roomisar :)

Nej, nu ska jag snart gå ner till Sainsbury's och köpa soyayoghurt till min frukost imorn innan det stänger kl 11, sen ska jag nog bara gosa ner mig med min bok.

Natti natti <3

Inga kommentarer: