20 mars 2012

Eyes towards the moon

Hoho, över en vecka sen jag tittade in här... Har hänt så himla mycket saker att jag har inte orkat eller hunnit blogga...

I måndags hade jag i alla fall ledigt, solen sken och vi var sönderstressade pga av massa pengar och möte med en landlord, deposit och blabla.
Dagen slutade utan något möte och istället en cykeltur runt i London på Barclays cyklar som man kan hyra för en pund/dygnet. Värt! Så jag och Victor cyklade runt lite och sen mötte vi Lina på hennes jobb, tog ännu en fika den dagen i väntan på telefonsamtal som aldrig kom. Sen åkte vi hem och la oss.
Trots allt rörigt så var det ändå en ganska angenäm dag.

Träningen har gått skit den här veckan, tog nya tag igår då jag var ute på en promenad i solskenet, och min mage har krånglat sönder pga av allt tänkande... Har haft ganska slappt schema på jobbet dock, tack och lov.

Det råkade bli en riktig partyhelg i helgen dock! Kul, kändes som det var längesen och jag har fått träffa massa nya kompisar, wiie! I fredags hade vi lock-in innan vi åkte till en stängd bar i zon tre - fail. Lördag hade lock-in, skulle ut på Heaven men dånar det tydligen "members only" - fail. Slutade med att jag och Lina åkte hem och åt mat, haha. Var dock riktigt seg på söndagen i alla fall trots att vi typ hade kommit hem runt 12 redan så jag låg bara. Sängen typ hela dagen, lagade lite mat och storhandlade på Lidl.
Kollade på filmen moneyball med Brad Pitt som SÖG. Så jäkla tråkig, inte konstigt att jag somnade...

Igår hade jag en underbar dag i solen och umgicks med vänner hela dagen. Började med en promenad i solen och sen fick jag vänta på att precis ALLA i lägenheten skulle duscha före mig... Grr. Blev ganska irriterad, haha. Men så fort jag fått duscha av mig blev jag mitt vanliga jag igen!
Anordnade en liten picknick i clapham common park där vi åt frukt, muffins, grönsaker och kex och ost och njöt av solen!
Sen drog vi iväg till ett ställe som heter "The Heights" som är en hotellbar med utsikt över hela London, så otroligt vakt och där satt vi och drack vin i solnedgången ända tills vi drog oss till soho på pubarna där - lyckad utekväll! Haha.
Skönt att avsluta helgen på bästa sätt :) åkte hem rätt tidigt dock men har bara sovit fyra timmar inatt så är gött sliten idag... Ligger och har rast på jobbet och längtar så sjukt mycket efter godis... Gimme.....

Inga kommentarer: