12 mars 2012

It's all about the...

Money, money money...
Herre mig jesus. Här sitter vi och räknar alla våra små besparingar... Pengar överallt.
Det är vad den här dagen består av i princip, planering, pengar, uträkningar, telefonsamtal, lite mer planering och nervositet...

Menne, igår hade jag en rörig, stressig och underbar dag. Började med massa mas och telefonsamtal men tillslut åkte vi i alla fall till Baker Street och kollade på en asfin lägenhet.
Från Baker Street åkte jag till Kensington och gick på bio med en vän, såg The Dangerous Method! Herregud vilka bra skådespelare. Så himla imponerad av den filmen, vackra miljöer, otrolig inlevelse och intressanta konversationer. Hade verkligen ingen tidsuppfattning what so ever och det ser jag som ett bra tecken, när en film fänglsar mig så.
Sen åt vi på resturang, mexikanskt och det var übergott! Dog lite. Drack lite drinkar och promenerade runt i vackra London, den här staden är så himla fin så man fattar inte. Jag blir lika överväldigad varje gång när jag ser den i mörker med alla lampor och ljus som speglas i floden... Ångrar att jag inte hade min kamera med mig men det får bli en annan gång :)

Väntar på att min goda mat ska bli klar i micron nu, haha. Lagade en pasta med en smarrig pastasås baserad på koksmjölk och massa goda grönsaker och nötter i, omnomnom! Måste som sagt försöka äta mer järn pga min mage som har krånglat lite nu men jag tror det är all psykisk stress, har även fått massa finnar och skit pga det, så typsikt. Ska kolla på en film nu och varva ner lite.

Inga kommentarer: