22 mars 2012

Ice Ice baby!

God kväll små barn. Eller god natt eventuellt...
1. Måste verkligen bli bättre på korrekturläsning, det går ju inte att lita på ipaden...
2. Tror jag är kär. I den nya tjejen på jobbet, så. Himla. Söt. Jag. Dör.

Idag började jag inte jobba förrän fem så kunde riktigt sova ut i morse vilket var awesome.
Sov typ tio timmar, haha. Strålande sol hade vi också så började dagen med massa frukost på balkongen. Sen insåg vi att man inte kan njuta av så fint väder utan glass, så vi storhandlade två glasspaket var, vilket innebar fem glassar per person, haha. Jag har dock två kvar ;)
Blev till och med lite solbränd på bröstet idag och fräknarna börjar frodas på min näsa... Älskar våren, lätt den bästa årstiden! När man känner hur allt sakta börjar leva igen, bli grönt och varmt, omnomnom!

Gick en promenad i parken också, gott att få röra lite på sig och man får ju ta vara på vädret. Duschade, åt och for till jobbet, lika mysigt som vanligt. Och trevliga kunder och stammisar som förgyller kvällen :)

Hade dock inte lika trevliga drömmar i natt då jag drömde att jag mördade mina två lillebröder??!! Vad fan är det för fel på mig liksom? Först drömmer jag att min mamma dör sen ska jag slå ihjäl och skära halsen av mina brorsor, blir ju rädd för mig själv! Är jag psykopat innerst inne eller vad händer? Tänker inte ens gå in på detaljerna för då kommer ni tro att jag är psyko på riktigt, uuuuhhhh.... Vaknade och hade sån INSANE ångest så det var inte sant..! Tur att jag bor i London för annars hade jag varit riktigt sjukt jäkla panikslagen på riktigt...

Nej, nu kallar minsann John blund. Imorn ska jag återgå till normala matvanor igen, det har jag lovat mig själv. Men en ätardag in emellanåt får man väl ha eller?
Well Well, slut på tjöt. Talk to you l8er kidzzzzzz!

Inga kommentarer: