26 mars 2012

Stranger things are starting to beging....

Ledig måndag!
Wiihoo, två dagar att bota min bakfylla på, tack min chef.

Vi var ute i lördags och jesus vad kul det var, kanske lite för kul till och med men ah. Är det karaoke får man väl  gå all out eller? Hahaha.
Jag slutade fem på lördagen och åkte sen till Nick och Megs och åt middag med dem och Mariusz innan jag sminkade Megs och vi åkte till Arsenal för att festa för att Reni fyllde år så hon och hennes kille Rafa hade bjudit hem oss till sin lägenhet där vi fick shots och Hulahula-kransar, väldigt trevligt. Sen drog vi till en karaokebar och sjöng för glatta livet.
Har ingen somhelst aning om vilken tid jag kom hem på söndag morgon men Vicke, Linet och Hampus var ju iofs ute ännu längre än mig så antaglgien var det inte så farligt ;)

I söndags var det picknick för hela slanten! Åkte direkt till Hyde Park efter en snabbdusch och köpte matsäck på vägen och hängde i parken hela dagen med mina shorts och nackspärr. Måste ha skakat lite väl mycket dagen före...
Söndag eftermiddag tillbringades med Lina och jag lagade supergod vegansk mat som smakade precis som thaimat, vet inte hur jag lyckas men det var så gott!
Stekte svamp, lök och spenat och hällde på soyamjölk. Kokade broccoli och nudlar vid sidan av och hällde sen i det med det andra och rörde ihop med massa oregano, thaikrydda (från nudelpaketet) salt och peppar. Så himla mumsigt!

Sen köpte vi öl för att bota bakfyllan och låg och läste bloggar hela kvällen, haha. Så himla gött.
Desperaaaadoooo! Nya favo-ölen, lätt!

Idag skiner solen som bare. Har även hittat mina nycklar som jag "tappade bort" i lördags, de låg i min väska... Varför är jag inte förvånad? 
Har även hittat en jättefin tröja för 3 pund på second hand som är blå i massa coola mönster! Jag och Lina tog en liten sväng förut, sen har vi bara hängt på balkongen tills dess, så himla gött!
Snart kommer nog Rebecca hit också så ska vi nog ha lite mer parkhäng ^^ 

Inga kommentarer: