20 juni 2012

Do you wanna be my boyfriend?

Eftersom jag och Victor ändå bor ihop tänkte vi reda ut allt tjafs genom att gå på Zoo. Jag vet ju hur han älskar att kolla på apor i timmar... Så jag tog med honom dit.
Det blev faktiskt en riktigt bra dag och vi kunde prata ut och så. Känns nästan som att allt är löst men jag vet fortfarande inte hur mycket jag kommer kunnas lita på honom i framiden...
Men vi är vänner i alla fall!

 Safairkillen som älskar sina gorillor, matchar zoo't med kläder i skogsfärger!

 Lille giraffen, så himla coola djur!

Kamelerna var lite skabbiga, tror de höll på att byta till sommarpäls, haha.

Moa och Ruben kommer ikväll med buss ifrån Holland, wiie! Ska bli så otroligt kul att träffa dem igen :) De stannar här över midsommarhelgen, jag jobbar ju såklart men hinner nog se dem en del ändå. Synd att inte England firar midsommar...

Ska jobba heldag idag med min chef, bara vi två bakom baren så förhoppningsvis blir det inte så busy. Och pga semifinalen blir det även jobb på söndag, jag tackar inte nej till lite mera pengar :) Det är som sagt gott att komma in i "work-mode" igen.
Nu ska jag göra mig vacker!